CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara

  • masa pelepasan:2023-10-16 20:24:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:424
  • Penerangan pantas:

    Coventry,Pengubah kuasaBunyi dalam kes kegagalan fasaCoventryPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP yang

Kandungan artikel

Pengubah kuasa

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

CoventryPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus,CoventryProses produksi pengubah jenis kering, ular, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Untuk pemasangan tongkat kilat ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

PolokvaniApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil,CoventryHarga pengubah kuasa 200KVA, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel,CoventryTransformer tenggelam minyak S13, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggaraan



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari % % dan % mengikut gred.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Item inspeksiContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Selepas ujian, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggaraan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Mengikuti keajaibanPengubah kuasa

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

CoventryIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

CoventryMaklumat produk lain
  • Bandar KaifengBerapa harga pengubah 1000 KVAMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    Bandar KaifengBerapa harga pengubah 1000 KVAMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • TullamorePlatform angkat hidraulik hidraulik tetapSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

    TullamorePlatform angkat hidraulik hidraulik tetapSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

  • TullamoreJembatan pengangkutan yang tetapPengelasan dan pemakaian

    TullamoreJembatan pengangkutan yang tetapPengelasan dan pemakaian

  • Demi sungai,Jembatan boarding jenis platformCara membezakan antara kualiti baik dan buruk

    Demi sungai,Jembatan boarding jenis platformCara membezakan antara kualiti baik dan buruk

  • Demi sungai,Truk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriApakah langkah-langkah untuk memasang

    Demi sungai,Truk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriApakah langkah-langkah untuk memasang

  • Demi sungai,Mesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirRingkasan tawaran

    Demi sungai,Mesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirRingkasan tawaran

  • PingdingshanBerapa harga pengubah 1600KVACiri struktur yang perlu anda fahami

    PingdingshanBerapa harga pengubah 1600KVACiri struktur yang perlu anda fahami

  • LaytownPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganCara menggunakan berbeza mengikut keadaan

    LaytownPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganCara menggunakan berbeza mengikut keadaan

  • segera:Peringatan: Maklumat CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara memberi anda CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara oleh syarikat kami, perkhidmatan CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara. CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CoventryHarga pengubah jenis kering 1250kvaApa salah faham yang harus dielakkan semasa penyelenggara, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!